Direktlänk till inlägg 7 maj 2016

7.5.16

Av privategirl - 7 maj 2016 12:51

Borde egentligen göra mina läxor men jag kan inte riktigt koncentrera mig. Inte för att jag mår extra dåligt idag eller så, det gör jag inte.. Jag hittar bara inte den där motivationen till att läsa läxor. Jag har religionsförhör på måndag och en massa historia uppgifter, samt en hel del inom ett språk jag läser. Mina tankar är dock på andra ställen, jag lånade en bok igår som jag gärna skulle läsa i nu istället, träning skulle också kännas underbart - även om jag var på gym igår och antagligen inte skulle kunna träna så mycket idag på grund av träningsvärk i armar och ben.. Men det skulle vara mer intressant än min läxläsning. Ibland känns det som att det här med gymnasiet inte är min grej, men å andra sidan har jag ingen aning om vad "min grej" är, jag har ingen aning om vad jag vill utbilda mig till, ingen aning om vad jag är bra på.


Nåja, jag sitter här och försöker göra några uppgifter och plötsligt känns det som om jag kommer svimma. Jag har känt så förut (aldrig faktiskt svimmat) men inte så här länge, det kändes som om hela rummet började snurra och jag kundee liksom inte fästa synen på en fast punkt - allting rörde sig. Nu svimmade jag ju inte, men det var ändå extremt obehagligt. Och jag vet inte vad det beror på heller - jag menar man kan ju svimma om man ätit för lite, men jag åt faktiskt mycket morgonmål idag så det kan inte bero på det. Jag ville väl bara dela med mig av det antar jag. Kommer nog antagligen skriva mer idag - ifall jag inte tar ner bloggen vill säga, vilket jag har övervägt flera gånger nu.. Nåja hej än så länge!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av privategirl - 10 maj 2016 21:39

Hejsan! De här senaste två dagarna har det hänt ganska så mycket, jag hade ingen tid att skriva igår så det får bli ett långt inlägg idag istället. Jag tänker börja med att berätta att jag läste klart Zoe Suggs (Zoellas) bok Girl online igår, och jag...

Av privategirl - 8 maj 2016 13:32


Hej! Firar just nu mamma och mormor på nån slags "morsdagsfest" vid vår sommarstuga. Det är extremt varmt, känns nästan som sommar! Vi har precis ätit och nu sitter jag här med datorn, och jag borde såklart läsa på mitt religionsförhör men jag kommer...

Av privategirl - 6 maj 2016 21:40

Hej! Nu tänkte jag faktiskt göra det här. Det är inte så att jag inte har försökt förut, när jag var yngre försökte jag mig på att blogga vid två olika tillfällen, men nej haha - jag förstod mig inte riktigt på det hela. För kanske ett halvt år sedan...

Presentation

Jag är en 16-årig tjej, det är antagligen allt "identiskt" ni kommer få veta om mig - jag kommer vara fullständigt anonym. Lider av en depression, en ätstörning, ångest, panikattacker, tvångstankar och en väldigt jobbig fobi. Är dock på bättringsvägen :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards