Alla inlägg den 8 maj 2016

Av privategirl - 8 maj 2016 13:32

Hej! Firar just nu mamma och mormor på nån slags "morsdagsfest" vid vår sommarstuga. Det är extremt varmt, känns nästan som sommar! Vi har precis ätit och nu sitter jag här med datorn, och jag borde såklart läsa på mitt religionsförhör men jag kommer inte igång idag heller.. Vet redan nu att jag kommer få en väldigt stressig kväll, först ska vi städa undan här vid sommarstugan och bege oss hemåt när gästerna har åkt, sen ska vi åka och fira vår farmor och där kommer vi antagligen sitta en bra stund, sen måste jag ta tag i mina läxor och städ undan där hemma innan jag börjar sova. Fast jag har sådär stressigt idag och egentligen skulle få det mycket lättare ifall jag skulle läsa klart på religionsförhöret nu så sitter jag ändå här och bloggar .  Jag är väldigt överraskad över att jag inte raderat den här bloggen ännu, jag har flera gånger kommit fram till att nej, nu tar jag bort den, men det har liksom inte blivit av - och nu är jag ganska glad över det, det känns skönt att ha någonstans att uttrycka sig ibland - visst jag har min dagbok men det tar så länge att skriva för hands och där skriver man bara med sig själv - inte för att någon annan än jag läser det här i allafall haha, men jag kan ju åtminstone inbilla mig att någon gör det. Men det känns ändå skönt att ha den här bloggen - för tillfället, som jag skrev i mitt första inlägg har jag ju försökt med det här förr men gett upp ganska snabbt, men det känns faktiskt annorlunda den här gången. Jag håller just nu på att läsa Zoellas bok "Girl online" och det är väl därifrån min inspiration väcktes på nytt. Boken handlar ju om en tonårstjej som lider utav ångest och bloggar om det, jag har inte hunnit läsa mer än 100 sidor ännu men hittills är den verkligen bra och jag kan varmt rekommendera den! På bilden ser ni Zoe som håller i boken  

Hoppas verkligen den fortsätter vara lika bra nu! Kan skriva mer om vad jag tyckte om den sen när jag har läst klart den, eftersom det ändå var den boken som gav mig iden till att starta en blogg igen. Hejdå!  

Presentation

Jag är en 16-årig tjej, det är antagligen allt "identiskt" ni kommer få veta om mig - jag kommer vara fullständigt anonym. Lider av en depression, en ätstörning, ångest, panikattacker, tvångstankar och en väldigt jobbig fobi. Är dock på bättringsvägen :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards